laserowe usuwanie nietrzymania moczu, pierwszy zabieg
googleplus twitter facebook youtube
laserowe leczenie nietrzymania moczu warszawa, zadzwoń

22 400-90-26

laserowe leczenie nietrzymania moczu, telefon

Nietrzymanie moczu

Nietrzymanie moczu leczenie w BeautymeDNietrzymanie moczu jest to mimowolne – niezależne od świadomej decyzji – oddawanie moczu w celu częściowego lub całkowitego opróżnienia pęcherza moczowego. Mocz produkowany jest w nerkach, z których spływa do pęcherza kanalikami. Mięśnie dna miednicy utrzymują płyn w pęcherzu, lecz gdy dochodzi do osłabienia mięśni, istnieje ryzyko niekontrolowanego oddawania moczu. Nietrzymanie moczu dzieli się na trzy kategorie: wysiłkowe nietrzymanie moczu, przepełnienie, odruchowe, nietrzymanie moczu z nagłym parciem. Niestety wszystkie typy to problem przewlekły.

Według statystyk co czwarta kobieta w Polsce po przekroczeniu 45 roku życia cierpi na dyskomfort spowodowany przez nietrzymanie moczu. Niestety, osoby tym dotknięte często bagatelizują pierwsze objawy choroby lub uważają temat za wyjątkowo wstydliwy i nie podejmują rozmowy o nim podczas wizyty u lekarza. Kobiety i mężczyźni uważają, że nietrzymanie moczu jest naturalną koleją życia. Błąd! Ponad połowa chorych nie podejmuje działań zwalczających problem i nie przyznaje się do swojej dysfunkcji. Schorzenia układu moczowo-płciowego to drażliwy temat, który ciężko omówić z lekarzem pierwszego kontaktu w pośpiechu wiedząc, że za nami na wizytę czekają jeszcze inne osoby. Na szczęście coraz więcej osób świadomie dąży do walki z dysfunkcją ciała i wie, jak w prosty i bezbolesny sposób zażegnać wstydliwy problem. Skutecznym sposobem na laserowe leczenie nietrzymania moczu jest zabieg w klinice BeautymeD przy użyciu nowoczesnego laseru frakcyjnego Erb Yag Fotona. Sesja naświetlania trwa zaledwie kilkadziesiąt minut, jest bezbolesna i nieagresywna dla delikatnych tkanek. Skutki utrzymują się przez wiele lat, natomiast ryzyko powikłań jest minimalne.

nietrzymanie moczu leczenie, oferta

NEWSLETTER

Wpisz swój e-mail, a otrzymasz informacje o rabatach, promocjach i nowościach w BeautymeD.

Zapoznaj się z regulaminem

MASZ PYTANIA?

Skontaktuj się z nami!

BEAUTYMED
Al. KEN 54
02-797 Warszawa (Ursynów)

+48 22 400-90-26
+48 605-905-608
rejestracja@beautymed.com.pl

Ginekologia estetyczna Nietrzymanie moczu Wysilkowe nietrzymanie moczu zabieg
Zabiegi ginekologii estetycznej Nietrzymanie moczu leczenie Intimalase warszawa
Ginekologia estetyczna cennik Wysilkowe nietrzymanie moczu Incontilase warszawa
Obkurczanie pochwy Leczenie nietrzymania moczu Laserowe leczenie nietrzymania moczu
Obkurczanie pochwy cena Nietrzymanie moczu zabieg Laserowe leczenie nietrzymania moczu warszawa
Zabieg obkurczania pochwy cena Wysiłkowe nietrzymanie moczu leczenie Laserowe usuwanie nietrzymania moczu
Laserowe obkurczanie pochwy warszawa Jak leczyć nietrzymanie moczu Zabieg laserowy na nietrzymanie moczu
Laserowe obkurczanie pochwy cena

Copyright © 2014 BEAUTY MED. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wykonanie Jellinek.pl