laserowe usuwanie nietrzymania moczu, pierwszy zabieg
googleplus twitter facebook youtube
laserowe leczenie nietrzymania moczu warszawa, zadzwoń

22 400-90-26

laserowe leczenie nietrzymania moczu, telefon

Zabieg laserowy nietrzymanie moczu

Statystyki wykazują, że nawet co druga kobieta w Polsce odczuwa problemy związane z nietrzymaniem moczu. W takich przypadkach konieczna jest wizyta u lekarza, który zaleci wykonanie badania urologicznego, a następnie, na podstawie wyników, dokona wyboru sposobu leczenia. Zbyt długie odwlekanie konsultacji lekarskiej w czasie skutkuje wyłącznie spotęgowaniem problemu, a wtedy jedynym rozwiązaniem może być operacja. Ta myśl paraliżuje osoby z dysfunkcją układu moczowego. Na szczęście możliwy jest zabieg laserowy, który w prosty sposób sprawi, że nietrzymanie moczu zostanie skutecznie wyleczone. Specjaliści z kliniki BeautymeD przeprowadzają zabiegi przy użyciu laseru Erb Yag Fotona, który jest najskuteczniejszą i bezbolesną metodą leczenia nietrzymania moczu. W trakcie zabiegu pacjentki odczuwają przyjemne ciepło w naświetlanym miejscu, a cała sesja trwa do trzydziestu minut. Dotychczasowe lasery powodowały uszkodzenia tkanek i zwiększały możliwość wystąpienia komplikacji i infekcji. W przypadku laseru Fotona tego rodzaju powikłania są wykluczone, gdyż laser nie działa agresywnie na strukturę tkanek. Wystarczy jedna sesja fotonaświetlania, aby problem nietrzymania moczu zniknął na lata. Laser Erb Yag zdobył uznanie setek kobiet, które dzięki niemu  trwale i skutecznie poprawiły jakość życia.

Zabieg laserowy na nietrzymanie moczu w BeautymeD

W trakcie sesji fototermicznej lekarz, za pomocą wiązki światła, przywraca napięcie dna miednicy oraz sprężystość górnej ścianki pochwy. Laser pobudza regenerację kolagenu i śluzówki, a także odmładza tkanki. W efekcie następuje wzmocnienie powięzi wewnątrzmiedniczej, napięcie przy ujściu cewki moczowej i nawrót sprężystości ścianek pochwy. Doświadczeni specjaliści z kliniki BeautymeD wielokrotnie przeprowadzali zabieg laserowy na nietrzymanie moczu, co powodowało poprawę jakości życia każdej kobiety. Okres rekonwalescencji to zaledwie dwa tygodnie, a ryzyko powstania infekcji po zabiegu – niewielkie.

nietrzymanie moczu leczenie, oferta

NEWSLETTER

Wpisz swój e-mail, a otrzymasz informacje o rabatach, promocjach i nowościach w BeautymeD.

Zapoznaj się z regulaminem

MASZ PYTANIA?

Skontaktuj się z nami!

BEAUTYMED
Al. KEN 54
02-797 Warszawa (Ursynów)

+48 22 400-90-26
+48 605-905-608
rejestracja@beautymed.com.pl

Ginekologia estetyczna Nietrzymanie moczu Wysilkowe nietrzymanie moczu zabieg
Zabiegi ginekologii estetycznej Nietrzymanie moczu leczenie Intimalase warszawa
Ginekologia estetyczna cennik Wysilkowe nietrzymanie moczu Incontilase warszawa
Obkurczanie pochwy Leczenie nietrzymania moczu Laserowe leczenie nietrzymania moczu
Obkurczanie pochwy cena Nietrzymanie moczu zabieg Laserowe leczenie nietrzymania moczu warszawa
Zabieg obkurczania pochwy cena Wysiłkowe nietrzymanie moczu leczenie Laserowe usuwanie nietrzymania moczu
Laserowe obkurczanie pochwy warszawa Jak leczyć nietrzymanie moczu Zabieg laserowy na nietrzymanie moczu
Laserowe obkurczanie pochwy cena

Copyright © 2014 BEAUTY MED. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wykonanie Jellinek.pl